Otsime oma meeskonda

Haldusosakonna Ida piirkonna assistenti


töökohaga Jõhvis


Tööõlesanded:

Infosüsteemidesse andmete sisestamine ning andmete õigsuse kontroll
Aruandlusvajaduse täitmiseks andmete koondamine
Piirkonna töötajate nõustamine ja juhendamine ettevõttesiseste infosüsteemide kasutamisel
RKAS-i üldistest dokumendihaldusnõuetest tulenevalt piirkonna dokumentide menetlemise organiseerimine, läbiviimine ja korrashoid
Piirkonna kontori kontoritarvete ja kulumaterjalidega varustamine.
Nõupidamisruumide kasutamise korraldamine, ruumide ettevalmistamine, teenindamine.
Kirjade koostamine
Koosolekute protokollimine
Ürituste korraldamine


Nõudmised kandidaadile:

kõrg- või keskeriharidus (võib olla omandamisel)
arvutikasutamise oskus kõrgtasemel (Word, Excel, Outlook, PowerPoint jms)
väga hea eesti keele ja hea inglise keele oskus
hea suhtlemisoskus
täpsus ja kohusetundlikkus
oskus töötada iseseisvalt ja koos meeskonnaga


Kasuks tuleb:

assisteerimise töökogemus vähemalt 1 aasta
kinnisvaravaldkonna tundmine
hea pingetaluvus
autojuhiloa olemasolu


Omalt poolt pakume:

motiveerivat ja väljakutseid pakkuvat tööd arenevas ettevõttes
professionaalset  ja  toetavat meeskonda
kaasaegseid töötingimusi meeldivas töökeskkonnas
võimalusi erialasteks täiendkoolitusteks


Kandidaatidel esitada oma sooviavaldus ja CV tähtajaga 30. aprill 2015.a  e-kirja teel aadressile personal.cv@rkas.ee märgusõnaga “Ida piirkonna assistent“.  Kandideerida saab ka läbi CV Online portaali.