Otsime oma meeskonda

HALDUSOSAKONNA ASSISTENTI

töökohaga Tallinnas

Tööülesanded:

Koosolekute protokollimine
Ametlike kirjade koostamine ja väljasaatmise korraldamine
Osakonna tegevusteigapäevane assisteerimine
Erinevate osakonda puudutavate aruannete koostamine ja dokumentide ettevalmistamine
Andmete infosüsteemi sisestamine ja nende ajakohasuse kontrollimine
Dokumendihalduse korraldamine
Infopäevade korraldamine

Nõudmised kandidaadile:
Kõrg- või keskeriharidus (võib olla omandamisel)
Arvutikasutamise oskus kõrgtasemel (Word, Excel, Outlook, PowerPoint jms)
Väga hea eesti keele ja inglise keele oskus
Hea suhtlemisoskus
Täpsus ja kohusetundlikkus
Oskus töötada iseseisvalt ja koos meeskonnaga 

Kasuks tuleb:
Assisteerimise töökogemus vähemalt 1 aasta
Kinnisvaravaldkonna tundmine
Hea pingetaluvus
Autojuhiloa olemasolu

Omalt poolt pakume:
Motiveerivat ja väljakutseid pakkuvat tööd arenevas ettevõttes
Professionaalset ja toetavat meeskonda
Kaasaegseid töötingimusi meeldivas töökeskkonnas
Võimalusi erialasteks täiendkoolituseks

 Kandidaatidel esitada oma sooviavaldus ja CV tähtajaga 1.juuni 2014.a aadressile Lasnamäe 2, 11412 Tallinn või e-kiri personal.cv@rkas.ee märgusõnaga
“Haldusosakonna assistent”. Kandideerida saab ka läbi CV Online portaali.