Otsime oma meeskonda

Andmete spetsialisti

(Haldusosakonda)

Põhitööülesanneteks on:  

·       Halduse infosüsteemidesse andmete sisestamise organiseerimine ja läbiviimine

·       Halduse infosüsteemide arenduses osalemine tootejuhina

·       Andmete kvaliteedi kontrolli organiseerimine ja läbiviimine

·       Info ja analüüsitulemuste tootmine

·       Regulaarse aruandluse koostamine

·       Välistes registrites RKASi andmete haldamine

·       Mõõdistusprojektide kontrollimine ja infosüsteemiga sidumine

·       Halduse infosüsteemi kasutajate nõustamine

·       Haldusosakonna projektides osalemine 

Nõudmised kandidaadile:

·       Kõrgharidus

·       Arvutikasutamise oskus kõrgtasemel (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, AutoCAD jne)

·       Väga hea eesti keele ja hea inglise keele oskus

·       Hea suhtlemisoskus

·       Täpsus ja kohusetundlikkus

·       Hea analüütiline mõtlemine

·       Oskus töötada nii iseseisvalt kui koos meeskonnaga 

Kasuks tuleb:

·       Erialane praktiline töökogemus 2 aastat

·       Kinnisvaravaldkonna tundmine

·       Hea pingetaluvus  

Omalt poolt pakume:

·       Motiveerivat ja väljakutseid pakkuvat tööd arenevas ettevõttes

·       Professionaalset  ja toetavat meeskonda

·       Kaasaegseid töötingimusi meeldivas töökeskkonnas

·       Võimalusi erialasteks täiendkoolitusteks

 

Kandidaatidel esitada oma sooviavaldus ja CV tähtajaga 21. jaanuar 2018.a   e-kiri personal.cv@rkas.ee märgusõnaga “Andmete spetsialist“. Kandideerida saab ka läbi CV Online portaali.